Bart Van Hulle

Gemeente
Maldegem

Zaakvoerder van boomkwekerij en familiebedrijf Van Hulle B&C

Landbouw, bebossing- en waterbeleid, subsidie- en innovatie

Als 7de generatie boomkweker zit ondernemen Bart in het bloed. Zijn familie is al generaties lang boomkweker. Noem hem dus geen politieker. Hij is een ondernemer.

Zijn visie op de politiek is dus duidelijk. Politiek bestaat niet. Maldegem en Vlaanderen moeten bestuurd worden zoals ondernemingen en de Vlamingen en Maldegemnaars zijn de aandeelhouders. Het bestuur is er voor de aandeelhouders en indien het bestuur niks oplevert, worden ze vervangen.

Als ondernemer en economist van opleiding, wil hij werken aan een land waar iedereen kan werken en aardig wat geld overhoudt. De economie moet niet enkel werken voor enkelen, maar voor iedereen. Als plattelandsjongen weet hij goed wat de noden zijn van onze mensen en bedrijven buiten de grote steden.

Zijn prioriteit is een goed bestuur. Volgens Bart moeten we beginnen met lagere belastingen zodat mensen meer geld hebben en minder subsidies voor onnodige zaken. Een overheid die zich focust op de kern, kansen geeft en het leven van de mensen verbetert.