Digitale opleiding NationBuilder

Omschrijving

19u00-19u15: Inleiding en traject verkiezingen 2024

19u15-20u15:
Deel 1: Algemene werking en ledenbeheer (60’)

• Inhoud
  • Waarom NationBuilder?
  • Hoe leden- en contactenbeheer onderhouden: aanmaken leden, goedkeuringen, wijzigingen, betalingsflow, data-uitwisseling, …

20u15-20u45: Deel 2: Communicatie (30')

• Aanmaken nieuwsbrief: instellingen, sjablonen, inhoud opmaken, selecteren doelgroep, verzenden

20u45-21u00: Feedbackronde

Lesgevers

Wanneer
May 17, 2022 at 7:00pm - 9pm
Waar
Open Vld Zoom (webinar)
Brussel
Google map en routebeschrijving
Sebastiaan Loontjens ·

Zal jij aanwezig zijn?

17-05-2022 19:00:00 17-05-2022 21:00:00 Europe/Berlin Digitale opleiding NationBuilder Omschrijving  NationBuilder is een politiek softwarepakket dat partijen in staat stelt om in één omgeving hun leden en supporters te beheren, communicaties uit te sturen, websites te onderhouden enzovoort. Open Vld nationaal biedt alle afdelingen een omgeving aan waarin zij hun leden- en contactenbeheer, website en communicatie kunnen verzorgen. In deze opleiding leer je als verantwoordelijke binnen jouw afdeling met deze nieuwe tools aan de slag te gaan. Programma  19u00-19u15: Inleiding en traject verkiezingen 202419u15-20u15: Deel 1: Algemene werking en ledenbeheer (60’)  Inhoud Waarom NationBuilder?  Hoe leden- en contactenbeheer onderhouden: aanmaken leden, goedkeuringen, wijzigingen, betalingsflow, data-uitwisseling, …  20u15-20u45: Deel 2: Communicatie (30') Aanmaken nieuwsbrief: instellingen, sjablonen, inhoud opmaken, selecteren doelgroep, verzenden 20u45-21u00: Feedbackronde  Lesgevers Maarten Van Tieghem is Directeur Beweging, ICT & HR voor Open Vld, sinds 2015 aan de slag op het partijhoofdkwartier en coördineert de lokale en regionale partijwerking.  Sebastiaan Loontjens is sinds de zomer van 2021 aangeworven als data-analist en webbeheerder en verantwoordelijk voor de technische implementatie van de migratie naar NationBuilder.  Laura Van de Vyvere ging in oktober 2021 aan de slag als all-round communicatie-medewerker en fungeert binnen de cel ledenbeheer als eerste aanspreekpunt voor afdelingen met vragen omtrent NationBuilder.  https://us06web.zoom.us/j/81091156548?pwd=UXN6ZUZhd0FoUHNraEUvcjg5MWpuQT09, Brussel, Belgium Sebastiaan Loontjens [email protected]