Het leven zoals het is: in een lokale afdeling

Lokaal bezoek in Haaltert op 23 mei

Op bezoek bij Open Vld Haaltert in de kantine van de lokale voetbalclub. Het is altijd een plezier om de lokale mensen te leren kennen. Zo’n kennismaking is altijd nuttig voor de volgende redenen: de rol van de regiocoördinator wordt toegelicht, er wordt een correct beeld geschetst van de historiek en lokale politieke gevoeligheden, er wordt gepolst wat de afdelingen nodig hebben qua ondersteuning en “Horizon 2018” wordt gepresenteerd. Want een goede voorbereiding, is het halve werk!

Lente BBQ in Drongen op 28 mei

Het is haast een traditie. Elk jaar wordt er een lente bbq georganiseerd bij Open Vld Drongen-Mariakerken. Een kleine 100 enthousiastelingen schuiven aan voor een uitgebreid buffet.

Gemeenteraad in Ronse op 30 mei

Fractieleider Tom Deputter deelt tijdens de gemeenteraad mee dat de fractie Liberale Unie voortaan onder de Open Vld-vlag zal verdergaan. Alle liberalen zullen samen de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 voorbereiden. Toi toi toi!

Overleg in Brussel op 1 juni

De coördinator partijwerking en de regiocoördinatoren overleggen wekelijks. We staan klaar om alle mogelijke vragen van mandatarissen te beantwoorden. Samen komen we vaak op nieuwe ideeën, communicaties en vormingen.

Lokale bestuursvergadering in Wortegem-Petegem op 1 juni

Een belangrijk punt op de agenda: de interne verkiezing van een nieuw afdelingsbestuur. De eerste drie jaar werden geëvalueerd en het nieuwe bestuur zal het actieplan uitvoeren naar aanloop van de verkiezingen in 2018. Spannend!