OPERATIE LIBERAAL VUUR - 2022-2023

Antwoord

Vrijheid en vooruitgang. Daar vechten wij liberalen voor. Maar deze vrijheid staat uit meerdere hoeken serieus onder druk. Ook vooruitgaan in het leven is niet voor iedereen evident. We hebben dus meer dan ooit nood aan een sterke liberale partij. Een partij die met radicaal liberale antwoorden komt op de uitdagingen waar de burgers vandaag mee kampen. Daarom congresseert de partij in 2022 tijdens vier congresdagen om het liberale verhaal op scherp te zetten. We zullen dat doen met mensen van binnen én buiten onze partij en met steun van experts. We kiezen ook bewust voor een participatieve aanpak. Zo komen er voor elke dag inspiratiemomenten waarbij geïnteresseerden de onderwerpen beter kunnen leren kennen. Ook de congresdagen zelf zijn innovatief opgevat met participatie en inspraak. Aan het eind formuleren we telkens enkele politieke prioriteiten en deze nemen we mee naar het groot liberaal congres in het voorjaar 2023. Dat wordt het orgelpunt van de hele operatie.